Friday, September 30, 2011

Siapa rasa dress Vera Wang yang Memey pakai tu cantik sangat?

I IS CONFUSE........


gamba cilok dari BeautifulNara

Dress Vera Wang harga RM500,000 yang dipakai oleh Memey ni yang mana sebenarnya? Gaun pengantin bercorak polos (ok serius aku pon tatau sebenarnya apa makna polos ni bole? Tapi selalu nampak dalam majalah fesyen bahasa malaysia) berwarna krim (eh ke putih?) berpotongan pendek dihadapan hingga menampakkan lutut ni?

ATAUPUN..

gamba cilok dari BeautifulNara

Gaun tidak berlengan yang boleh intai intai cleavage ni dengan mutiara tajaan rafflesia tu la kot..

Tak kisahla mana-mana satu yang dress Vera Wang pun..

Tetapi mengapakah saya merasakan dress pengantin Kate Middleton yang bukan Muslim ni lebih sopan dan ayu dari Memey yang beragama Islam ya?

gambar cilok dari Daily Mail UK

Saya bukanlah calon Ustazah Pilihan dan bukan baik sangat pun, tapi aku tak boleh tengokla Memey ni, mesti nak kutuk dia! Ok dah dah bai.

Kesimpulannya: Dress tu tak cantiklah dan macam tak sesuai sangat untuk reception. Ke saya yang jahil fesyen ni? Hihihi.

9 superstars:

Nurul said...

ya..saya jugak tak suker tengok..dah macam pengapit pengantin mat salleh jer..takder ghuper pengantin pun...naper nak pakai dedah2 walhal yg minah salleh pun reti gak nak berlengan panjang dan menutup dada?

ratna said...

salam! super mummy!

hmm something to ponder on! nape dan mengape dan ape2 lah....

semoga jadik tauladan dan sempadan tuk kita sume!

btw love your wrting!

yatie chomeyl said...

sama lah kita. i personally thinks gaun kate middleton juta2 kali lebih sopan dr gaun pengantin sememeh. full stop!

Sidratul Muntaha said...

org sangap nak sponsor..
huhu...

MaSLiNa said...

tu bezanya rupa baju sponsor dr hasil tangkap khalwat dengan baju pengantin di raja. Ok, full stop!!

AyuArjuna BiGoshh said...

setuju giler................

shewearspremiumbeautiful said...

kate middleton's dress is so much more cantik. i think, sometimes, less is definitely more!

A'ishah Kamaludin said...

memang diakui, mengarut gak la baju memey tu...

saudah said...

Betul..and look at the bridesmaid punya baju, lagi terdedah mengalahkan Piper Middleton. Sedih.

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey