Thursday, April 28, 2011

Nasib baik laki aku aku bukan pelakon

Kadang-kadang aku tertanya-tanya, macam mana lah orang-orang yang kahwin dengan pelakon ni boleh tahan bila tengok laki dia berlakon sambil pegang ke peluk perempuan lain?

Lagi- lagi kalau perempuan tu Maya Karin macam adegan hebat dengan Aaron Aziz ni.


gambar kredit oh bulan

Takkan si Aaron Aziz ni takde rasa terangsang sikit pun?

Hahaha. Tapi kalau aku jadi bini Aaron Aziz ni mesti aku sedih dan tertekan. Ni bukan je berlakon dengan Maya Karin, ni adalah berlakon dengan Maya Karin yang berkemban.

Oleh itu, di hari Jumaat ini, aku nak mengucapkan rasa bersyukur kerana laki aku bukanlah pelakon. Kehkeh






2 superstars:

Qaseh Aishah said...

selamatkan?...kalau x makan hati berulam jantung laaaa...

pizli said...

Dan aku nak sangat jadi pelakon sebab nak peluk maya karin.

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey