Wednesday, June 30, 2010

Resipi orang malas di petang hari

Inilah resipi petang hari di ofis untuk orang yang malas seperti saya dan menunggu masa nak bersalin dan rasa teramat malas nak pergi ofis setiap pagi.

Mula-mula sediakan bahan-bahannya. Senang je, ada 2 je pun.

Ya, Mister Potato (untuk saya adalah BBQ flavour) dan roti Gardenia

Ok, sekarang keluarkan roti tu dari plastik roti.

Ambik Mister Potato dan letaklah sebanyak mana yang anda suka di atas roti anda.
Saya suka banyak macam ni. Hihi.
Lepas tu lipat dua dan makan sajalah! Best tau lagi-lagi bila ngantuk dan perut macam lapar. Kehkeh.

Tapi lepas tu bila perut anda jadi buncit macam saya jangan tertekan ya.

Ada orang cakap perut saya bulat sangat seperti saya ambik bola seketul dan letak dalam baju. Haha. Tapi ada orang ingat saya mengandung kembar. Tu lagi melampau. Isk. Tapi sebenarnya dah letih membawa perut ni. Sudah tak sabar untuk bersalin walaupun takut sangat. Doakan semuanya berjalan lancar ya!




8 superstars:

zamdee said...

semoga semua nyer berjalan dengan sempurna :-)

Arin said...

first time baca resipi gini.boleh terai.
eh, btw..adik husayn nnt gegirl ke boboy?

Liza said...

Insyallah, it will be a smooth delivery liza doakan

fathinz md nor said...

best ah resepi ko. menarik leh try gaks nih ;)

supermummy said...

zamdee
terima kasih..eh kirim salam sama intot..lamanya tak jumpa diaaa!

arin
ni resipi cincai di ofis.hahah. tataula gegirl ke boboy. dr kata kemungkinan gegirl. tapi bila org tgk bentuk perut ramai kat boy. haha

liza
thank you banyak banyak..Amin!

fathinz
haha resipi orang malas ni wey.

lailasani said...

kita sama genglah.. perut beso sampai org ingat twin... n dok tanya2... dh sampai masa ke?
walhal lagi 2 bulan tuuuu... huhuhu

Asni said...

perut bulat usually boboy. Jgn dia kuar muka macam Mr. Potato chips sudah. S'mat bersalin :)

Wana Blog said...

semoga semuanya selamat..selamat bersalin utu kita berdua la..hehehe..

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey