Monday, May 31, 2010

Kadang-kadang kesian tengok Watie Elite ni

Teka gambar siapa kat atas tu? Bukan bintang pop Hong Kong ya, itu adalah Watie Elite. Heheh. Tataulah nape rasa dia kadang-kadang macam pelik dan selalu ada gosip pelik jugak. Ok sebenarnya abaikan sajalah. Saya mengantuk sangat di pagi Isnin ni, tapi bila tengok gambar ni saya tergelak sorang-sorang. Hehehe.

Hari ni bosan tapi kerja banyak. Saya sedang mengandung 8 bulan, tapi 2 hari lepas kena contraction yg hebat sangat tengah-tengah malam sampai saya terfikir dah nak bersalin ke apa ni. Kan ada rasa sakit perut macam period tapi berpuluh kali lagi sakit tu kan, tu la contraction kan? Baru gap 3 tahun tak pregnant dah terlupa la pulak rasa contraction tu. Haha.

Tukar topik, ada sesiapa dah kena charge Rm50 untuk service charge kredit kad tak? Sungguh kurang asam sebab saya kena charge RM50 untuk kredit kad yang saya tak pernah guna pun dan asyik terlupa nak cancelkan kredit kad tu. Jadi jika ada sesiapa yang nak elakkan bayar RM50 tu, kansel la kredit kad cepat2. Kalau tak RM50 dah boleh beli Kasut Vincci seketul.

Oklah, saya rasa mahu letak kepala atas meja dan tak buat apa-apa. Tapi perlu bersemangat menyiapkan kerja sebelum bersalin! Semangat! Semangat!




4 superstars:

Arin said...

dah 8 mths?cepat nya masa berlalu..rasa barrruuuu je you dok citer you preggy.

contraction?jeng jeng jeng..take care!

citahrudin said...

setiap perenggan suma lain-lain cita..hahaha

pepun..chaiyok! chaiyok!

supermummy said...

arin, tu la contraction tu yg saspen habis tu.hahaha

citahrudin
haha ni namanya org takde idea nak update apa sampai semua perenggan lain2 cerita.hihi

lailasani said...

kami pun TERKENA bab service charge tu... lagi haru... cc yg dpt dr home loan-free for life tanpa condition. simpan punye simpan, kena service charge. pastu mmg tak pernah guna pun lagi... terus hubby pegi cancel. marah betul dia... hihihi..

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey