Monday, October 26, 2009

Selamat Hari Jadi Ropol

Hari ini adalah birthday kawan saya iaitu Ropol. Ini bukanlah nama sebenar ya, kang ada pulak yang rasa pelik pulak.

Ok di kiri adalah Ropol, dan sebelah kanan tu sayalah. Ropol adalah kawan saya semasa di MMU dan dia sangat baik hati, ada hidung bersaiz kecil dan masa mula-mula masuk MMU suka pakai baju Mickey Mouse saiz besar. Hahah. Itu memang kenangan yang tidak dapat dilupakan. Ok, lupa nak cakap, hobi kami adalah bergossip. Kalau kutuk orang bersama sama memang tahap boleh gelak sampai keluar air mata. *oh rindunya zaman itu!*

Dah lama tak jumpa Ropol dan bulan Syawal dia asyik busy je. Haha. Saya pulak konon2 nak buat open house masa Raya tapi tak jadi sebab rumah ibu bapa tak habis2 renovate lagi. Kalau tak, boleh lah bergossip dengan riang ria di Hari Raya. Haha.
Eh lupa pulak, Ropol juga adalah pengapit semasa saya kahwin, dan saya juga pengapit masa dia kahwin. Kehkeh.

Wey pol, selamat hari jadi. Aku tak mampu nak belikan kau hadiah hari jadi, so aku hadiahkan kau post special di hari jadi kau. Hahaha.

5 superstars:

akak tupperware said...

Thank u lattt!!! terharu sgt sbb ko post pasal birthday aku kat blog ko... aku terase sgt glamorous skrg...hehehe
weyy... nanti bile aku dh free aku panggil ko dtg rmh aku eh... aku pun rindu nk bergossip riang ria bersama ko... hihihi bye laatt!!! muahmuahh (intan adalah seorg kawan yg baik dan lucu)

nURmALa mAZLan said...

hubby kita ngan kengkawan pon bergosip..opss!!

happy birthday kak ropol

Mama Mya said...

happy birthday to Ropol

http://quefamili.com

nor said...

time kasih nurmala & Mama Mya...
eh tetibe rase blog ni aku yg punye plak... hehehe

鐵火卷John said...

,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey