Friday, October 23, 2009

Dulu ada impian untuk lahirkan anak dalam kapal terbang

Bila baca berita ni saya baru teringat, melahirkan anak di dalam kapal terbang adalah impian saya semasa belum kahwin dulu. Hahaha.

Ada orang tanya apa hal nak kena beranak dalam kapal terbang?

Sebabnya adalah ini:

"AirAsia director of operations Moses Devanayagam visited the mother and child yesterday to congratulate them and presented them both with free flights for life."

Saya suka travel. Dan saya suka benda percuma. Dan tiada yang lebih hebat dari mendapat free flights for life!



2 superstars:

wansteddy said...

jgn harapan tgi xde complication (tol ke aku eja ni) hohoho

upah rm1 juta pn ai xsudi bersalin ats kapal terbang. fobia nk beranak lagi pastu agknya hohoho

supermummy said...

ahahah..tapi i asyik fikir free flights for life tu...hahah

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey