Wednesday, June 3, 2009

Entry yang ada banyak perkataan saya

Saya sangat sangatlah terlupa nak bagi tau kepada semua pemenang supermummy amazing blogger award yang voucher gin & jacqie tu nanti saya akan emailkan. Sebab Cik Jacqueline yang cantik molek dari gin & jacqie masih dalam proses mem-preparekan voucher tu. My bad.

Ini adalah gambar yang dicuri dari website photographer saya semasa kahwin dulu. Jangan ingat saya rajin/mengada sangat nak tambah perkataan selamat pengantin baru tu ya..haha.

Hari ni adalah wedding anniversary saya dan Husband yang ketiga! Saya sangat bersyukur perkahwinan bertahan dan sudah ada anak yang suka berlagak seperti seorang rock star walaupun hanya berumur 2 tahun. Rock star di sini adalah kerana dia sangat suka menjerit tak kira masa, tapi mungkin salah saya juga kerana terlalu banyak menonton MTV. Saya bukanlah orang yang nak sangat hadiah mahal mahal (tapi kalau nak kasi iPhone satu pun saya tak menolak), tapi saya teringin nak dapat hadiah surat cinta macam dalam cerita The Notebook. Surat cinta di sini adalah bermaksud surat yang di tulis oleh suami kepada saya mencurahkan segala perasaan sayanglah semestinya. Sebab saya rasa benda-benda kecil macam ni lah yang sangat bermakna dan kadang-kadang dilupakan (ok mengaku: sebenarnya memang tak ada duit nak beli hadiah mahal mahal pun. haha)

Bacalah buku ni. Mesti menangis tanpa henti. Ataupun saya yang sedang melancholy?

Saya juga sudah faham mengapa orang suka sangat Twitter. Perasan tak di sidebar belah kiri tu ada Twitter? Terima kasih kepada kuasa yang adalah Twitter, saya telah berjaya menonton MTV Movie Awards secara live di ofis dua hari lepas. Dan ini di lakukan di pejabat yang telah memblock Youtube dan kebanyakan streaming media. Jadi saya rasakan Twitter adalah sangat hebat. Dan kalau anda ada url yang teramat panjang yang nak dipost dalam Twitter (max words Twitter adalah 140 perkataan sahaja) bolehlah anda convert url yang panjang lebar tu di TinyURL.com. Saya sangat suka dengan teknologi macam ni!

Oklah bye bye, selamat cuti sekolah!



10 superstars:

Liyana said...

terima kasih kerna telah memberi idea baru mcm mana nk tgk video....opis aku pun asyik mem block...dahla student cuti 2 bulan...apa nk wat kt opis ni

Fid said...

tahniah....
tapikan saya baca yang 'saya dan suami yang ketiga' macam supermummy dah ada 3 suami plak..i mean time i baca tu i dalam intonasi salah la kan....

wahhh...bagus la ada rock star hehehehehehee....hiburan percuma...ingat senang ka nak bayar STAR menyanyi..mahal ooo....

apa-apa pun Tahniah!

Bonnie said...

Happy anniversary to u and hubby.

precious innocent said...

lawa gambar tu.. nampak lain sgt.. hehe.. semua org pun masa kawen lain kan?

lalala...

i ada twitter, tp still x fully utilise benda tu.. huhu.. ngape ek??? (eh eh, tanya org pulak, tanya la diri sdiri..)

-mama emma-

atty's said...

selamat ulangtahun perkhawinan intan.semoga kekal bahagia selalu amin..

nurie said...

Happy anniversary. Semoga jodoh berpanjangan hingga ke akhir hayat.

Farah said...

happy happy anniversarry! hehe

best ek buku tu..dah lame rasenye tak baca buku...asik baca blog je ekekeke

supermummy said...

liyana
ooo ya ke..tu la bosan betol block2 ni..eii

fid
haha..suami yg ketiga ke? betul jugak tu bila baca balik macam tu..ha yg rock star tu kalau asyik jerit2 kadang2 kena cubit sikit pon ada..hahah

bonnie
thank you bonnie!

emma
haa tu la i perasan u ada twitter..ni dah berapa hari kat ofis asyik layan twitter je..kehkeh

nurie
terima kasih..aminn

farah
haa memang best..takpe kalau malas baca buku the notebook tu, tengok movie dia pun best jugak..kehkeh..
atty's
ya terima kasih..aminnnn

joegrimjow said...

sweet sangt
hihi
suke la

niza said...

happy anniversary!!!semoga berbahagia selamanyer.....

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey