Thursday, February 19, 2009

Apek potong zaka


Saya bukanlah rajin sangat nak buat banyak banyak pos dalam sehari. Tetapi di petang yang indah ini di sambil saya mengsurf mencari maklumat konon2 nak beli kereta, saya terjumpa ni:


Apek: Itu potong zaka ada bagut ka ?

Wan: Manyak bagut..bila lu potong haa lu punya barang manyak bersih oo..

Apek: ?!! err..saya kawan ada cakap, potong zaka aaahh.. manyak ploblem..

Wan: Apa probrem ?

Apek: Manyak buang lui..lagi aahh..dia punya performance tatak bagut..manyak cinang semputloh..

Wan: Cehh.. apek, lu apa celita.. saya suda lama potong..tada apa problem.. bini saya manyak puas woo..

Apek: Lu mini puas sama itu potong zaka ka?

Wan: Ya la.. bila lu potong aahh.. lagi sedap maen woo..lu lagi lambat pancut..

Apek: ???!!! err..lu punya 1.3 atau 1.5 ??

Wan: ??!! Woi apek cakap baik2 sikit ha.. saya punya 6 incila..

Apek:??! tiu nia ma.. lu jgn maen2 haa.. mana ada potong zaka 6 inci..

Wan: Cilaka apek ni..nah tengok ( bukak sluar tunjuk ******)

Apek: Chee sin punya olang..gua tanya baik2 lu tunjuk lu punya lancau..

Wan: Abis.. lu tarak percaya..saya tunjuk la..

Apek: Saya tatak tanya sama lu punya lancau..saya tanya lu pasal itu nasional car.. potong zaka..molo punya olang..

*potong zaka-proton saga

ps: cantikkah Proton SAGA BLM? Saya macam suka juga sebab monthly murah sajes. Patutkah mengambil BLM atau Persona SE? Tak habis habis dengan dilema kereta kan? Belinya tak jugak. Haha.

14 superstars:

idajer said...

hahahahaha...giler arhh!!sakit perut aku gelak tau!!!!dahla tinggal sorang2 je kat opis nih...hehe intan, amik persona la. potong zaka tak cantek loh!!haha

Pink Mama said...

hahahaha...yang ni memang lawak. I siap tergelak kuat2 plak...alamak kantoi!!

precious innocent said...

lucah!!!!!!!

-mma emma-

liwaniel said...

hahahah..lawak2

supermummy said...

idajer
hahaha..tula pasal..tadi pon tahan gelak2..buat gelak senyap..hahaha

pink mama
hahahaha..lawak betul kan..sapa la punya idea ni

emma
hahaha..ni lawak 18sx..lupa pulak nak tulis tadi..hahahaa

liwaniel
hahahaa..itulaa..yg wan tu pon selamba je

eZa said...

this is serious s.h.i.t hilarious! AHAHHAHA gelak terguling2 me & hubby bace... hehehehe :D

lady D said...

hehehehe...dah bace la lawak ni kat somewhere else....anyway...mmg kelakar...hehehehhe...dulu mase saye nak beli kete dlu...mmg dalam dilema nak beli whether pesona (mase tu xde SE lg la) or saga. and dua2 kete kita dah test drive...saga kat dalam dia mmg selesa giler and very spacious as compared to dia punya hrga la....but then....lembab nak mampus...lgla kalau nak amik kete auto...jalan lurus pun...menderu2 nak naik bumper...huhuhu....pesoan plak...harga tinggi sket tp to me it really worth....very spacious as well and sangat pick up...+ kete lebih stabil bila kat corner...xde la rase cam kete nak melayang je bila kat corner tu...ni just my 2 cent:))

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

haddoiiihhh
tertutup tutup mulut ai tahan ketawa sebab depan ai nie ada 2 budak laki.. hahahahahahahah
adoiiii gila lawak

miMiE aZim@Sk ^V^ said...

beli persona se laaa.....

mc'eja said...

haha..potong zaka. hahaha...hahaha.
xmampu nk benti ketawa dah ni.

pizli_mw said...

aku dah bawak kereta potong zaka mak liza dari keramat ke sekichan.. ok and best jugak, just tak laju mcm kereta aku la.. aku rekemen kau beli yang ni intan.. puas hati jugak..

ZH - Ena said...

hahahaha mmg kalakar..tergelak sorang2 kat opis nie..proton se cantik

Zanna_MamaBatrice said...

keh keh keh
gelak guling nie...
me pun x sangka itu
"potong zaka" adalah proton saga..
pelat abis lorr lu apek....

cute jer...laju boleh tahan keta nie...yg penting...minyak save

Zanna_MamaBatrice said...

wakakakakahkakakak
senak perut lorrr

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey