Wednesday, December 24, 2008

Saya berdoa dan melepaskan geram

Ya Allah ya tuhanku,
tensennya aku dengan suamiku yang kurang nak berpaham bahasa ni! Arghhh!

*p/s sorrylah kerana membawa masalah rumahtangga ke sini, tapi saya amat2lah super marah tahap tertinggi sehingga tiada idea lain yang datang melainkan kemarahan ini. happy holiday!

21 superstars:

AQisH said...

sabar yer sabar..biasalah asam garam rumahtangga giteww ;-)

Jade said...

biase le tuh..lelaki..
kita cakap A, dia jawab Z...
sabar yer :)

Ms.Lilies said...

sabar banyak2 sis...org laki mmg camni

oliole said...

sabar mummy...
laki saya pun kadang-kadang tak faham bahasa...
bila saya cakap melayu dia tak faham, startlah saya guna bahasa cina dengan dia...
kuikuikui


http://sawsawlady.com

DYLA said...

sabar yer...

byk2 kan berdoa....

lelaki mmg begitu. kdg sukar dimengertikan...

moga cepat berbaik2 ok

Nurmala said...

mummy...
sabar eh...
biasa la tu..warna warni rumah tangga

~ mzznana ~ said...

sabar mummy sabar.......
nila asam garam gula cuka dlm rumahtangga....;)

Nurhayati said...

sama la kita..
dorang ni susah tul nak paham.. =)
sakit jiwa dibuatnye hihihi

achee_b165 said...

sabar...sabar... tu je la yg sy leh ckp... nak nasihat, makan garam pn bru lg..hehe!!

harap2 lebih ok lepas nie yer...

~p-na mama oja~

Imah Ishak said...

Intan, relax. Kita pun selalu camtu. Lelaki ni memang buat kita hangin ker. Kita ni lagi la cuti pun tak sama. Contohnya this holiday, org cuti dia keja. End up, Imah and Danish balik kampung.

Zuhaini said...

sabar ya.. biasa lah.. men! suami saya pun selalu x paham.. kena cakap direct jer. haha.. :) sabar ya..

Anasfadilah said...

tarik nafas dan lepas

:)

kemudian tido

hehehe

p/s::kalau marah,saya tido..

supermummy said...

terima masih semua di atas kata2 perangsang! saya sudah kembali bersamangat! hiyaa...

isz_3707 said...

kekadang diorg bukan xpaham tp xnak paham..nyampahsss

MAMAMENCAH said...

hehe..biasa tu. kalau i mengamuk pasal laki dlm blog i lagi dasat taww..hehehe.

Hve a nice holiday + weekend!

Pink Mama said...

Sabarlah dik. Kena banyak bersabar dan tolak ansur sebab selalunya Encik Suami ni kadang2 cakap macam itik cakap dengan ayam..message selalu tak sampai :)

Alfisyar said...

haha..siap wat entry khas tu..kesiannye la isteriku..baguss2..sabarkan sebahagian dari iman.haha..love u..mmuahh!!

Mama Mya said...

mummy sabar laa yer... majuk2 sayang tue hehehe (saya kasik senyum sikit)

www.quefamili.com

Mommy Lily said...

sabar2 ...hihi kdg2 org lelaki cam tu la

SOHO Mama said...

"Men are from Mars, Women are from Venus"..i tak habis lagi baca buku tu tapi soooo true (setakat yg i dah baca lah). I pun macam nak post "kemarahan" pada sang hubby kat my blog pagi tadi..tapi tak jadi..alih2 u beat me to it hee hee.

Zanna_MamaBatrice said...

hu hu hu
biasalah itu intan
kita jadi ISTERI kena selalu berkorban hati dan perasaan

 
blog template by suckmylolly.com : background image by Patrick Hennessey